pühapäev, 11. veebruar 2007

Kanahautis jogurti-köögiviljakastmes


Kuuele kõhule. Sellest see kõik alguse sai. Peaaegu :) Eellooks oli sellele küll nädalapäevad tagasi valminud püreesupp sibula ja röstsaiaga ja eile ostetud kokaraamat "100 suppi, paja-ja vormirooga".

6 kanakoiba Tallegi marinaadis (võiks ka terve kana, aga siis tuleb kirves kätte võtta)
5 dl maitsestamata jogurtit
1 tl tshillipulbrit (me panime pool ja ikka õhkasime pärast)
1 tl soola
1 tl suhkrut
2 küüslauguküünt
1 spl õli
2 paprikat
1 porru
1/2 purki purustatud tomateid

Kanakoivad või tükeldatud kana panna võitatud ahjuvormi, valada peale maitsestamata jogurtist, tshillipulbrist, soolast ja suhkrust ja tükeldatud küüslauguküüntest kaste. Küpsetada 30 minutit. Vahepeal tükelda paprika ja porru ja prae pannil mõni minut, lisa tomatid, sega ja tõsta tulelt. Vala segu ahjuvormi. Sega kergelt läbi ja küpseta veel 30 minutit. Serveeri riisiga.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

"jogurt" pealkirjas on petlik, panime pool tšilli kogusest ja sülgasime ikka tuld.

merka ütles ...

Siis võib-olla kanahautis teravas jogurti-köögiviljakastmes?

Anonüümne ütles ...

Mina küpsetaksin kana kah veel eelnevalt...tundus toorevõitu.... või lihtsalt selle tsillikoguse kõrval ei saandki muust aru:D

maailmaparandaja ütles ...

Ei, kana küll toores polnud - selline mõnus ja mahlane minu meelest.

Anonüümne ütles ...

mina pigem ka toetaks maailmaparandaja mõtet mõnusast ja mahlasest kanast. samas... pole ma just väga objektiivne... mina selle kana sealt ahjust ju välja tirisin :)
ja kriitikat võtan tõsiselt, järgmine kord küpsetame sulle krõbeda kõrbekana :D