reede, 10. august 2007

Juustumaitseline lõhe-kreveti püreesupp

Vahelduseks midagi, millele saan anda ka täpse retsepti (kuigi mina täpselt seda ei järginud). Retsept ise pärit mingist Kaalujälgija Retseptikogust.

4 portsjoni supi valmistamiseks kulub:

1 l vett
1 puljongikuubik
2 kartulit (mina panin 4)
2 porgandit (mina panin 3)
1 keskmine porru või sibul (jätsin ära)
1/2 tl õli
175 g tops lõhe-krevetimaitselist Merevaik Extra Light sulatatud juustu
50 g kooritud krevette

Tükelda köögiviljad. Prae sibul või porru kergelt õlis läbi. Lase vesi koos puljongikuubikuga keema, lisa köögivili ja hauta pehmeks. Püreesta saumikseriga. Sega hulka sulatatud juust ja kuumuta. Serveerimisel jaota kooritud krevetid supile.

Kaalujälgijate info: kokku 12 punkti, 1 portsjon 3 punkti.

Väga kiiresti saab valmis ja väga maitsev. Maitses ka Karlile, kuigi enne tema supi valmimist pidin porgandid välja korjama ja eraldi purustama. Ilmselt võiks krevetid asendada nt singi, kana või ka seentega ja vastavalt siis ka lisada samamaitseline sulatatud juust. Kunagi Laisik tegi taolist suppi hõbeheigifileega, mis oli ka väga maitsev.

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Mina olen seda suppi teiud sajas erinevas variatsioonis ja alati on maitsev välja tulnud. Kuulub vaieldamatult minu põhimenüüsse. Julgen soovitada.

Unistaja ütles ...

Proovisin seda suppi seentega. Väga hea tuli.

P.S. Minu esimene püreesupp, millega sai sisse õnnistatud minu esimene saumikser :)