laupäev, 22. detsember 2007

Võileivatort

Üks ammune lubadus Vivianile.

2 suurt röstsaia (viimasel ajal olen teraviljarösti kasutanud)
nii umbes 750 g hapukoort ja samapalju majoneesi

I kiht:
1 pakk külmutatud krevette
sulanud krevettidest järelejäänud vedelikku
1 kurk
tilli

II kiht:
1 pakk Tallegi kanasinki
paar hapukurki
riivitud juustu
soola, pipart, lihaüldmaitseainet

Tükeldamist vajavad ained tükeldada. Sulatamist vajavad sulatada. Riivimist vajavad riivida. I kihi koostisained segada umbes nii poolega hapukoore-majoneesikogusest (vastavalt maitsele). II kihiga talitada samamoodi. Krevetikihti ma praktiliselt kunagi ei maitsesta, kuna tuleb niigi mõnusa maitsega. Singi-juustukiht vajab natuke maitsestamist, enamuse ajast maitsestan natuke üle, aga saia vahel imbudes pole hullu midagi ja keegi ei aimagi enamuse ajast mu meeleheidet eeldatava hea söögi rikkumise hirmus.
Ja nii siis valida sobiv vorm. Mulle meeldib teda ahjuvormi teha, siis ei vaju asi laiali ja kõik saavad mõnusalt omavahel suhelda. sarnaselt lasange valmistamisega, panna vormipõhja esimeseks kihiks singi-juustukiht. Seejärel saiakiht (servakoorikud võib eraldada, aga ei pea). Siis krevetikiht, saiakiht, singi-juustukiht... jne nii et pealmiseks jääks üks kastmekihtidest.
Seejärel külmkappi ja kannatada järgmise päevani. Kaunistada.

1 kommentaar:

VU ütles ...

Aitäh. Järgmise päevani kannatamine pole vist mu kõige tugevam külg ma kardan.